• BAUHUB
  • BAU Mezun
  • BAU Global
  • İletişim & Ulaşım
  • COOP
  • ApplyBAU
  • INTERNATIONAL STUDENT
BAU | Bahçeşehir Üniversitesi
BAU | Bahçeşehir Üniversitesi BAU | Bahçeşehir Üniversitesi
  • BAU Hakkında
    • Üniversite Hakkında
      • Bahçeşehir Üniversitesi
      • Mütevelli Heyeti Başkanının Mesajı
      • Rektörün Mesajı
      • Tarihçe
      • Sayılarla Bahçeşehir
      • Vizyon ve Misyon
      • Organizasyon Şeması
      • BAU'da Spor
      • Bilgi Edinme
      • Mevzuat
      • Klinik Araştırma Etik Kurulu
      • Danışma Kurulu
      • BAU Bilimsel Araştırma ve Yayın Etiği Kurulu
      • Kalite Yönetim Sistemi
      • Eşitlik ve Kapsayıcılık Çalışmaları Komisyonu (BAUEQUAL)
      • BAU Impact
    • Yönetim
      • Mütevelli Heyeti
      • Akademik Yönetim
      • Yönetim Kurulu
      • Senato
      • Rektörlük
      • Genel Sekreterlik
    • BAU Global Eğitim Ağı (Foto Galeri)
      • Beşiktaş Güney Kampüsü
      • Beşiktaş Kuzey Kampüsü
      • Galata Kampüsü
      • Dental Campus
      • Göztepe Kampüsü
      • Future Kampüs
      • Pera Kampüsü
      • Çatalca Kampüsü
      • BAU Global Washington DC
      • BAU Global Berlin
      • BAU Global Batum
      • BAU Global Kıbrıs
      • BAU Global Plymouth
      • Mentora College
    • Medya
      • Fotoğraf Galerisi
      • Video Galeri
      • Basın Odası
      • Kataloglar
  • Akademik
    • Okullar
      • Yabancı Diller Yüksekokulu
      • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
      • Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu
    • Fakülte ve Bölümler
      • Diş Hekimliği Fakültesi
      • Eczacılık Fakültesi
      • Eğitim Bilimleri Fakültesi
      • Hukuk Fakültesi
      • İletişim Fakültesi
      • İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi
      • Konservatuvar
      • Mimarlık ve Tasarım Fakültesi
      • Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi
      • Sağlık Bilimleri Fakültesi
      • Tıp Fakültesi
    • Yüksek Lisans & Doktora
      • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
    • Araştırma Merkezleri
      • Araştırma ve Uygulama Merkezleri
      • Akademik Koordinatörlükler
  • Araştırma
  • Aday Öğrenci
  • International Offices
    • International Organization
    • International Students
    • International Academic Relations And Programs
      • Erasmus + Exchange
      • World Exchange
  • Öğrenci
  • ApplyBAU
  • INTERNATIONAL STUDENT
  • UMIS GİRİŞ
BAU | Bahçeşehir Üniversitesi BAU | Bahçeşehir Üniversitesi
  • BAU Hakkında
    • Üniversite Hakkında
      • Bahçeşehir Üniversitesi
      • Mütevelli Heyeti Başkanının Mesajı
      • Rektörün Mesajı
      • Tarihçe
      • Sayılarla Bahçeşehir
      • Vizyon ve Misyon
      • Organizasyon Şeması
      • BAU'da Spor
      • Bilgi Edinme
      • Mevzuat
      • Klinik Araştırma Etik Kurulu
      • Danışma Kurulu
      • BAU Bilimsel Araştırma ve Yayın Etiği Kurulu
      • Kalite Yönetim Sistemi
      • Eşitlik ve Kapsayıcılık Çalışmaları Komisyonu (BAUEQUAL)
      • BAU Impact
    • Yönetim
      • Mütevelli Heyeti
      • Akademik Yönetim
      • Yönetim Kurulu
      • Senato
      • Rektörlük
      • Genel Sekreterlik
    • BAU Global Eğitim Ağı (Foto Galeri)
      • Beşiktaş Güney Kampüsü
      • Beşiktaş Kuzey Kampüsü
      • Galata Kampüsü
      • Dental Campus
      • Göztepe Kampüsü
      • Future Kampüs
      • Pera Kampüsü
      • Çatalca Kampüsü
      • BAU Global Washington DC
      • BAU Global Berlin
      • BAU Global Batum
      • BAU Global Kıbrıs
      • BAU Global Plymouth
      • Mentora College
    • Medya
      • Fotoğraf Galerisi
      • Video Galeri
      • Basın Odası
      • Kataloglar
  • Akademik
    • Okullar
      • Yabancı Diller Yüksekokulu
      • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
      • Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu
    • Fakülte ve Bölümler
      • Diş Hekimliği Fakültesi
      • Eczacılık Fakültesi
      • Eğitim Bilimleri Fakültesi
      • Hukuk Fakültesi
      • İletişim Fakültesi
      • İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi
      • Konservatuvar
      • Mimarlık ve Tasarım Fakültesi
      • Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi
      • Sağlık Bilimleri Fakültesi
      • Tıp Fakültesi
    • Yüksek Lisans & Doktora
      • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
    • Araştırma Merkezleri
      • Araştırma ve Uygulama Merkezleri
      • Akademik Koordinatörlükler
  • Araştırma
  • Aday Öğrenci
  • International Offices
    • International Organization
    • International Students
    • International Academic Relations And Programs
      • Erasmus + Exchange
      • World Exchange
  • Öğrenci
  • BAU | Bahçeşehir Üniversitesi
  • BAU | Bahçeşehir Üniversitesi EN
  • UMIS GİRİŞ

Menü

Menü

  • Halkla İlişkiler ve Tanıtım
  • Halkla İlişkiler ve Tanıtım Lisans Programı
  • Yüksek Lisans Programları
    • Pazarlama İletişimi ve Halkla İlişkiler TR, Tezli
    • Pazarlama İletişimi ve Halkla İlişkiler TR, Tezsiz
  • Doktora Programları
    • Reklamcılık ve Halkla İlişkiler
  • Akademik Kadro
  • İş Birlikleri
  • Laboratuvar ve Fiziksel İmkanlar
  • Ödüllü Öğrenci Projeleri
  • Etkinlikler
  • Kalite ve Akreditasyon

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM

Üniversite eğitiminin temel amacı; evrensel duyarlılığı, problem çözümleme becerisini ve kritik düşünebilmeyi geliştirmektir. Evrensellik ve esneklik parolasıyla hareket eden Üniversitemiz, öğrencilerin uluslararası standartlara uygun iletişimciler olmalarının yanı sıra gündem yönetici, girişimci, eleştirel, yaratıcı, uzlaştırıcı, uzman ve öncü bireyler olabilmelerini hedeflemektedir. 

HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ

Halkla ilişkiler, çağdaş işletme ve yönetim anlayışında büyük öneme sahiptir. Bahçeşehir Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü, stratejik ve kurumsal iletişimin itibar ve imaj yönetimi, kriz yönetimi, medya ilişkileri, dijital strateji, sosyal medya stratejisi, içerik üretimi, yatırımcı ilişkileri, etkinlik yönetimi gibi farklı boyutlarında uzmanlaşan iletişim profesyonelleri yetiştirmeyi hedeflemektedir. İletişim Eğitimi Değerlendirme Akreditasyon Kurulu tarafından Türkiye’nin ilk iletişim eğitimi akreditasyonunu alan bölümümüz, ulusal ve uluslararası halkla ilişkiler programlarıyla uyumlu bir öğretim programına sahiptir.

Sürekli gelişen iletişim sektöründe, çağın bir adım önünde olmanın önemini biliyoruz. Bu doğrultuda, öğretim programımız öğrencilerimizi alanın gerektirdiği en son bilgi ve becerilerle donatacak dersler içerir. Derslerimiz stratejik iletişim, medya ilişkileri, kriz iletişimi, tasarım, yaratıcılık, dijital pazarlama, veri analizi, etik, sürdürülebilirlik, siyasal iletişim, sosyal medya ve içerik üretimi, topluluk yönetimi, etkinlik yönetimi ve metaverse gibi konuları içerecek şekilde modern halkla ilişkilerin tüm temel alanlarını kapsar.

Stratejik düşünme ve yeni medyanın yenilikçi kullanımına odaklanan yaklaşımımız sayesinde, öğrencilerimiz online toplulukları yönetecek, dijital strateji oluşturacak, medyayla etkili iletişim kuracak yetkinliğe sahiptir. Öğrencilerimizin çalışmaları, TÜHİD Altın Pusula ve Genç İletişimciler gibi iletişim yarışmalarında her yıl çeşitli ödüllere layık görülür. BAU Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü, İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği’nin düzenlediği PRİDA İletişim Ödülleri’nde “BAU İletişimde Yenilikçi Teknoloji Kullanımı Özel Ödülü” vermektedir.

Öğrencilerimiz, bireysel ilgi, yetenek ve hedeflerine göre sektörde kendilerine en uygun rolü bulmaları için teşvik edilir. Sektörel bağlantıları oldukça güçlü olan bölümümüz, Türkiye’nin önde gelen ajanslarında ve şirketlerinde staj yapma imkânı sunar. Bu staj olanakları, öğrencilerimizin önemli iş ilişkileri kurmasına ve mezun olmadan önce iş bulmasına yardımcı olur.

Sektörle Eğitim Modeli ve CO-OP iş birliklerimize ek olarak, her dönem düzenlediğimiz seminerlerde ve atölyelerde sektör temsilcilerini ağırlıyoruz. Böylece, öğrencilerimiz sektörle yakından tanışarak güncel eğilimleri öğreniyor, kendilerine bir iş ağı oluşturuyor ve potansiyel iş fırsatlarını keşfediyorlar. Ayrıca, bölümümüzde öğrencilerimizin sivil toplum kuruluşlarına proje ürettikleri bir uygulama ajansı bulunmaktadır. BAU Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü öğrencileri, Certificate of Expertise programı ile kendi alanlarını destekleyecek tasarım ve görsellik gibi konularda uzmanlaşma fırsatına sahiptir.

HEDEFİ

Uluslararası düzeyde uzmanlaşmış, bilgi üreten, yaratıcı, teknolojik iletişim ortamının dinamiklerine hâkim ve vizyonlarıyla geleceği şekillendiren iletişimciler yetiştirmek.

PROGRAM

Bahçeşehir Üniversitesinden mezun olabilmek için 130 kredilik ders yükü tamamlamak gerekmektedir. Öğrencilerimiz ilk iki yıl içinde halkla ilişkiler ve tanıtım bölümü için gerekli temel dersleri (Organizasyon, Yönetim ve İletişim, Halkla İlişkilere Giriş, Medya ve İletişim Teorileri gibi) almaktadır. İlk iki yıl bütün dersler zorunludur. Üçüncü yıldan başlayarak; öğrencimiz bu branş için gerekli zorunlu derslerin yanı sıra seçimlik dersler de almaya başlamaktadır. Üçüncü sınıftaki seçimlik dersler Departmental Elective, Non-departmental ve  General Elective dersleri olup, bu dersler öğrencinin dünya bakışını güçlendirmeye ve ek beceriler kazandırmaya yönelik derslerdir. Öğrenci ayrıca isterse sektör ile iş birliği ile yürütülen COOP derslerini de alabilmektedir. Teori ile pratiği dengeli bir biçimde yürütmeye uygun olan ders programı, son sınıfta gerçekleştirilecek Halkla İlişkiler Kampanyası projeleriyle de öğrencileri, profesyonel iş yaşamına hazırlamaya olanak sağlamaktadır.

LABORATUVARLAR

Fokus Grup ve CATI (Bilgisayar Destekli Telefon Anketi) araştırma laboratuvarları ve teknolojik gelişmelere ayak uyduracak biçimde sürekli güncellenen bilgisayar laboratuvarları da öğrencilerimizin sektörü daha yakından tanımalarını kolaylaştırmaktadır.

HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ MİSYONU

Devlet, sanayi ve sivil toplum kuruluşlarının karşılaştığı sorunlara yaratıcı çözümleriyle katkı sağlayan mezunlar yetiştirmek temel amaçtır. Kriz iletişimcisi olduğu kadar gündem yönetici, girişimci, eleştirel, yaratıcı, uzlaştırıcı, uzman, öncü bireyler olabilmeleri hedeflenmektedir. Bu doğrultu da Bahçeşehir Üniversitesi Halkla İlişkiler Bölümü; çağdaş yönetimin temel işlevlerinden biri olan halkla ilişkilerin, kurumsal iletişimden itibar yönetimine kadar uzanan tüm boyutlarında uzmanlaşan iletişim profesyonelleri yetiştirmeyi hedeflemektedir. Ayrıca teknolojik gelişimlere paralel olarak güncel bilgi ve deneyim ile donatılmış araştıran, yeni çözümler üretebilen mezunlar vermeyi amaçlamaktadır.

HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ ÖĞRETİM AMAÇLARI

  • İletişim yönetiminde 360 derece hizmet verebilecek şekilde uzmanlaşmış,
  • İletişimin her alanında bilgi sahibi, donanımlı, teknolojik gelişmelere hakim,
  • Halkla ilişkilerin stratejik yönetimi için gerekli araştırma bilgisine sahip, problem çözme, eğilimleri analiz edebilme yeteneğiyle gündemi takip ederek, gündemi şekillendirebilen, en etkin araç ve yöntemleri seçerek bunları kullanabilen,
  • Teorik donanıma sahip, eleştirel ve analitik bakış açısıyla çok yönlü düşünme, yorumlama ve sonuç çıkarma becerileri ile çalıştığı alanın gelişimine katkı sağlayacak,
  • Yaşadığı toplumun sorunlarına duyarlı, tüm canlıların haklarına saygılı, sorumlu, etik ilkelere saygılı,
  • Sürdürülebilirlik ve sürdürülebilir kalkınma konularında bilgili, duyarlı ve uzman,
  • Yaratıcı, ikna yeteneği gelişmiş, girişimci, alana yön veren ve değişim yaratan, lider iletişimciler yetiştirmeyi amaçlar.

HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM PROGRAM KAZANIMLARI

  • Stratejik düşünme, profesyonel yazım, etik uygulamalar ve geleneksel ve yeni medyanın yenilikçi kullanımına odaklanarak öğrencileri iletişim profesyonelleri olmak üzere hazırlamak.
  • Halkla ilişkiler, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi ve kurumsal iletişim gibi alanlardaki olguların ve gerçeklerin arasındaki ilişki ile ilgili problemleri açıklayabilmek ve tanımlayabilmek
  • Kurum kültürünün işleyiş şekillerini anlayabilmek ve çalışanların ve liderlerin birer iletişim aracı olarak mesajları nasıl yarattığını anlayabilmek.
  • Halkla ilişkiler alanındaki teorileri, kavramları, yöntemleri, araçları ve düşünceleri eleştirel olarak tartışabilmek ve yorumlayabilmek
  • Durum analizi, hedef kitle, amaçlar, stratejiler ve taktikler gibi temel planlama bileşenlerini içeren etkili halkla ilişkiler planları yaratabilmek.
  • İkna, itibar yönetimi ve kurumsal iletişim gibi alanlarda birincil ve ikincil araştırma verilerini analiz edebilmek.
  • İtibar, çalışan ilişkileri, liderlik ve benzeri kurumsal uygulamalarda yaratıcı ve ikna edici yönetim becerileri geliştirmek.
  • Pazarlama faaliyetlerini, ekonomiyi, iş hukukunu ve küresel işletme uygulamalarını açıklayabilmek ve tanımlayabilmek.
  • Makale, basın bülteni, el ilanı, broşür ve ilan gibi materyalleri farklı hedef kitleler, mecralar ve ortamlar için araştırabilmek, yazabilmek, tasarlayabilmek.
  • Halkla ilişkiler, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi ve kurumsal iletişim alanlarında bilgi ve iletişim teknolojilerini ve bilgisayar yazılımlarını yetkin olarak kullanabilmek. Öğrenme Yetkinliği
  • Halkla ilişkilerin ulusal ve uluslararası, sosyal ve kültürel boyutlarını tanımak ve anlamak. Alana Özgü Yetkinlik
  • Kitle iletişimine, tüketici davranışlarına, psikolojiye, iknaya, sosyolojiye, pazarlamaya ve ilgili diğer alanlarla ilgili teorik kavramları halkla ilişkilerin işleyiş süreçlerini anlayabilmek için kullanabilmek.
  • İletişimin temel teorilerini ve işin gerektirdiği güvenlik uygulamalarını farklı türde halkla ilişkiler süreçleri ve kampanyalarında uygulayabilmek. Bağımsız çalışabilme ve sorumluluk alabilme yetkinliği
  • Halkla ilişkiler süreçlerinde verilen senaryolara çözümler üretilirken bireysel ya da grup olarak sorumluluk alabilmek.

BAHÇEŞEHİRLİ OLMANIN AVANTAJLARI 

I) Üniversitemiz lokasyon olarak çok avantajlı bir konumda olup, Türkiye çapında tanınan öğretim üyeleriyle çok güçlü bir kadroya sahiptir.

II) Türkiye’deki üniversiteler içinde yurtdışında o ülkelerden tescilli üniversitesi ve kampüsü olan tek üniversite Bahçeşehir Üniversitesi'dir. Şu an üniversitemizin kardeş üniversiteleri olan BAU-Almanya Berlin’de ve BAU-ABD Washington’da bulunmaktadır. Her iki üniversitenin bu kentlerde kampüs ve tesisleri bulunmaktadır. Ayrıca Washington’da bir İngilizce dil okulu mevcuttur. Bahçeşehir Üniversitesini kazanan bir öğrenci eğer isterse Hazırlık Okulunu Washington’da okuyup, birinci ve ikinci sınıfları Türkiye’de okuyabilir. Bahçeşehir İstanbul ile kardeş üniversitelerin programları tümüyle birbirine uyumludur. Bu yapısıyla BAU global öğrenci yani eğitimini sadece Türkiye’de değil yanı sıra AB ve ABD gibi dünyanın en önemli iki merkezinde de tamamlama görme imkânı veren tek üniversitedir. Bahçeşehir Üniversitesi bu sistemi yakın gelecekte başta Hong-Kong olmak üzere diğer ülkelere de genişletme konusunda çalışmalar yapmaktadır. Bunun dışında Bahçeşehir Üniversitesi'nin dünyada 50’den fazla üniversite ile öğrenci değişim (exchange) anlaşması bulunmakta, keza öğrencilerimiz Erasmus programından da isterlerse yararlanabilmektedir.

III)  Bahçeşehir Üniversitesi Türkiye’de üniversite- sanayi/iş dünyası iş birliğini ilk kez gerçek anlamda hayata geçiren üniversitedir. Bu iş birliği COOP programı çerçevesinde gerçekleştirilmektedir. COOP programı çerçevesinde anlaştığımız reel kurum ve ajanslarda (14 hafta) boyuna üniversiteye gelerek öğrencilere kendi kurumlarında işlerin nasıl yapıldığını öğretmekte ve öğrencileri kendi kurumlarına götürerek on site (yerinde) öğretim de yapmaktadırlar. Bahçeşehir öğrencisi mezun olmadan önce kurumlarda ve ajanslarda işlerin nasıl yapıldığı konusunda geniş bir birikime sahip olmaktadır. Şu an bölümümüzün COOP anlaşması yaptığı kurumlar arasında Ajans Press, Bersay İletişim Grubu, Rhino Runner, Grand Carre, The Others Brand Experience Agency, KİD-Kurumsal İletişimciler Derneği, Turkcell, Samsung ile ortaklık yapılmıştır ve yapılmaya devam edilmektedir.

KARİYER OLANAKLARI

Mezun olacak öğrencilere iş bulmaları konusunda Kariyer Merkezimiz yardımcı olmaktadır. Mezunlarımız; reklam ajanslarında, halkla ilişkiler şirketlerinde, medya planlama ve satın alma şirketlerinde, siyasi partilerde, sivil toplum örgütlerinde, in-house ajanslarda, ulusal ve uluslararası işletmelerde stratejik iletişim uzmanı, kurumsal iletişim uzmanı ya da halkla ilişkiler uzmanı olarak çalışmakta ve iş imkânı bulabilmekte, ayrıca kendi iletişim ajanslarını da kurabilmektedir. Bahçeşehir Üniversitesi öğrencilere ileride iş bulma konusunda yukarda da değinilen birkaç önemli avantaj sunmaktadır. Bunlar;

1) COOP programı nedeniyle reel sektörle ve onun üst düzey yöneticileri ile daha okurken birebir temas kurma olanağı

2) Eğitimin bir bölümünü yurt dışında (BAU-Berlin veya BAU-ABD)’de tamamlamanın verdiği uluslararası deneyim

3) Teorik olduğu kadar pratik yönü de güçlü bir eğitimden geçmeleri (Halkla İlişkiler Kampanyası projeleri için sektörden alınan gerçek briefler ile çalışmaları)

HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ MEZUNLARININ ÇALIŞMA ALANLARI

Bölümümüz hem özel sektörde hem de kamu sektöründe çok çeşitli kariyer fırsatları sunar. Mezunlarımız, şirketlerin veya kamu kuruluşlarının iletişim departmanlarında, halkla ilişkiler ajanslarında, dijital iletişim/dijital pazarlama/sosyal medya ajanslarında, medya planlama ve satın alma şirketlerinde, sivil toplum kuruluşlarında veya siyasi partilerde çalışma imkânı bulur. Bölüm mezunlarımızın çalışacakları kurumlarda alabilecekleri rollerden bazıları şunlardır:

  • Stratejik iletişim uzmanı/direktörü
  • Finansal ilişkiler uzmanı/direktörü
  • Yatırımcı ilişkileri uzmanı/direktörü
  • Sağlık iletişimi uzmanı/direktörü
  • Moda iletişimi uzmanı/direktörü
  • Marka yöneticisi
  • Müşteri ilişkileri direktörü
  • Marka pazarlama uzmanı
  • Kurumsal iletişim uzmanı/direktörü
  • Dijital / Sosyal medya yöneticisi
  • Sosyal medya topluluk yöneticisi
  • İçerik yöneticisi
  • Yaratıcı proje direktörü
  • Etkinlik yöneticisi
  • Değişim yaratma uzmanı
  • Değişim yöneticisi
  • Sürdürülebilirlik danışmanı/koordinatörü
  • Toplumla ilişkiler yöneticisi
  • Kurum içi iletişim yöneticisi
  • Teknoloji iletişimi yöneticisi
  • Araştırma iletişimi yöneticisi
  • Bilim iletişimi danışmanı/uzmanı
  • (Stratejik) iç görü direktörü
  • Uluslararası iletişim yöneticisi
  • Eşitlik, çeşitlilik ve kapsayıcılık uzmanı
  • Yönetişim stratejisti
  • Metin yazarı

HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM SIRALAMA VE TABAN PUANI 

2021 Halkla İlişkiler ve Tanıtım sıralama ve taban puanları açıklandı. 2021 TYT AYT (YKS) Taban Puanları ve Başarı Sıralamaları 2020 yılına ait üniversite yerleştirme puan ve sıralamalarıdır. 2021 yılına ait puanınızı ve sıralamanızı kıyaslayarak tercih yapabilirsiniz

Bölümümüzü twitter’da takip etmek için

@bauprofficial

@bau_hi

 

  • BAU E-posta
  • Uzaktan Eğitim (BAUGO)
  • BAU Kütüphane
  • BAU Mezun
  • BAU Radyo
  • AKTS
  • BAU TTO
  • BAUSEM
  • BAUSTEM
  • BETAM
  • COOP
  • EBYS
  • Öğrenci Dekanlığı
  • BAU İhale
  • BAUHUB
  • Lisansüstü
  • Prestij Katalog
  • Kurum Gösterge Raporu
  • Öğrenme ve Uygulama Merkezi
  • Kurum İçi Değerlendirme Raporu
BAU | Bahçeşehir Üniversitesi BAU | Bahçeşehir Üniversitesi
BAU Global
Turkey Discover the Potential
Make Impact
Unitar

© 2025 Bahçeşehir Üniversitesi - Tüm Hakları Saklıdır.

Program and Design by CETEKNO