Capital Dergisi En Başarılı 30 Pazarlama Yöneticisi haberinden yola çıkarak, 2019 pazarlama dünyasını değerlendirmek ve 2020 projeksiyonlarını konuşmak üzere bir panel düzenlendi. Capital dergisi editörü ve CEO Life Yayın Yönetmeni Özlem Aydın Ayvacı ile birlikte Öğretim Üyemiz Doç.Dr. Elif Yolbulan OKAN’ın moderatörlüğünü yaptığı panele Elif GÖKTAŞ (McDonald’s Türkiye – Pazarlama Direktörü); Ahmet BAL (Boyner Büyük Mağazacılık – Pazarlama ve Marka Yönetimi GMY); Mehtap YILDIZ (Arzum – Pazarlama ve Ürün Geliştirme Direktörü ve İcra Kurulu Üyesi) ve Gül Sağır AYDIN ( Kigılı - Pazarlama Direktörü) katıldı. 2019 yılında değişen tüketici trendleri ve şirketlerin başarılı pazarlama stratejilerinin yanı sıra 2020’den beklentilerinin konuşulduğu panel yoğun ilgi gördü.