Executive MBA programında geçtiğimiz hafta gerçekleşen "Global Marketing" ve "Marketing Management" dersleri için düzenlenen ortak oturumun konuğu Mc Donald's Türkiye Pazarlama Müdürü Bora Tanrıkulu'ydu.
"Global Bir Marka Nasıl Yönetilir?" konusunun tartışıldığı oturumda, global şirketlerin pazarlama stratejileri, reklam çalışmalarında ön plana çıkarılması ve dikkat edilmesi gereken unsurlar, marka yönetiminde kullanılabilecek güncel politika ve klavuzlar ve hedef kitle analizi konuları üzerinde duruldu."

Bahçeşehir Üniversitesi web sitesinin çalışabilmesi için gerekli çerezleri kullanıyoruz. Ziyaretinizi kişiselleştirmek, deneyiminizi geliştirmek, üniversitemizin ve iş ortaklarımızın sitelerinde gördüğünüz içerikleri ve reklamları uyarlamak, ayrıca web sitemizin performansını analiz etmek için yalnızca onay vermeniz halinde diğer çerezleri de kullanıyoruz. Çerezler hakkında detaylı bilgi almak için Çerez (Cookie) Politikası'nı incelemenizi rica ederiz.